Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Σε περίπτωση αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή, το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση (εξαιρείται η αναγκαία διαχείριση για να διαπιστωθούν η φύση, η λειτουργία και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος), στη συσκευασία με την οποία παραλήφθηκε και μαζί με όλα τα έγγραφα (ΔΑΤ, απόδειξη λιανικής κτλ.) που το συνόδευαν.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΩΛΗΣΗΣ.

Σε κάθε περίπτωση εάν προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να μας καλέσετε άμεσα στο  τηλέφωνο 24310 74335 για διευθετήσετε το ζήτημα με τον εκπρόσωπο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Όσοι χρήστες προβαίνουν σε αγοραπωλησίες μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος έχουν το δικαίωμα να προβούν σε υπαναχώρηση, χωρίς την υποχρέωση να δικαιολογήσουν την ενέργεια του αυτή, από την αγοραπωλησία εντός 14 ημερών από τη λήψη της παραγγελίας τους συνοδευόμενη από τη φόρμα υπαναχώρησης .

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν από τον πελάτη ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα παρέλαβε και επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής.

Μπορείτε να στείλετε την φόρμα υπαναχώρησης ηλεκτρονικά στο info@donna.com.gr  και ταχυδρομικά στη διεύθυνση  Βύρωνος 22, Τρίκαλα Τ.Κ. 421 00. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από την έγκριση του αιτήματός σας για υπαναχώρησης.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας (ή μέρος αυτής) επικοινωνήστε μαζί μας στο 24310 74335 ή με email στο info@donna.com.gr για να διεκπεραιωθεί το αίτημα σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ακύρωση μια παραγγελίας είναι εφικτή να γίνει μέχρι και τη στιγμή που θα ενημερωθείτε για την αποστολή της παραγγελίας σας. Μετά από αυτό το χρονικό σημείο η ακύρωση της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμη.

Μετάβαση στο περιεχόμενο